۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

بهترين حالات جنسي و 5 اشتباهي که اکثر آقايون مرتکب ميشوند

بهترين حالات جنسي و 5 اشتباهي که اکثر آقايون مرتکب ميشوند
يکي از چالش هاي متعدد آقايون اين است که در روابط جنسي خود با همسرشان چه حالتي را انتخاب کنند. بزرگترين ترس آنها اين است که خانمشان از آن وضعيت هميشگي خسته شده و درنتيجه ميل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. پس سوال اين است که بهترين مواضع و جايگاه هاي جنسي چه مواضعي است؟
بهترين راه براي توضيح مسئله اين است که چه کارهايي را نبايد انجام بدهيد. با به ياد داشتن اين، به 5 مورد از اشتباهات آقايون در مسائل جنسي اشاره مي کنيم تا شما ديگر مرتکب آنها نشويد.
اشتباه اول: تقليد همه چيزهايي که در فيلم هاي ...... مي بينيد.
اين مي تواند بزرگترين اشتباه آقايون در مسائل جنسي باشد. مردان بي تجربه ممکن است تصور کنند که فيلم هاي پورنو مي تواند الگوي خوبي برايشان باشد اما با واقعيت مسئله آشنا نيستند. مشکل اينجاست که آن دسته فيلم ها تلاش مي کنند که صحنه خوبي را براي بيننده بسازند نه اينکه لذت و ميل هنرپيشه ها را بيشتر کنند.
و درواقع، يکي از بدترين راه هاي تحريک اندام جنسي خانمها، زماني است که وي پاهايش را روي شانه هايتان بگذارد. در اين حالت که لگن او آنقدر به عقب خم شده است، ممکن است در گردنه رحم احساس درد کند. همچنين اين وضعيتي است که فشار زيادي به زن وارد مي کند.
اشتباه دوم: تلاش زياد براي نينداختن وزنتان روي زن، در هر وضعيت
براي خانم ها رابطه جنسي راهي براي نزديکتر شدن به آقايون است. وقتي وزنتان را روي بدن او مي اندازيد او لذت زيادي مي برد. پس دفعه بعد که با همسرتان رابطه جنسي برقرار مي نماييد سعي کنيد وزنتان را بيشتر روي او بيندازيد. همانطور که مي بينيد، طي رابطه جنسي، تقريباً همه خانم ها از اينکه بدن مردشان به بدن آنها بچسبد بسيار لذت مي برند.
اما چه مقدار از وزنتان را بايد روي آنها بيندازيد؟ آنقدر که بعد از تمام شدن رابطه جنسي خانمتان نگويد احساس مي کند که تريلي از روي او رد شده و صافش کرده! حد و مرز را نگه داريد. چون اگر به مدتي طولاني همه وزنتان را روي او بيندازيد براي او دردناک خواهد بود. اما واقعيت اين است که اکثر خانم ها دوست دارند که طي رابطه جنسي کمي از وزن همسرشان روي آنها بيفتد.
اشتباه سوم: اينکه وقتي همسرتان روي شماست، اجازه بدهيد همه کارها را او انجام دهد.
تقريباً براي همه خانم ها، رابطه جنسي عملي پويا است. به همين خاطر اگر شما هم بي حرکت باشيد و هيچ کاري انجام ندهيد، رابطه جنسيتان کاملاً برهم خواهد خورد و مفهوم رابطه جنسي براي او تغيير خواهد کرد. صحبت هاي تحريک کننده و آرام در حين رابطه جنسی نيز تاثير شگفت انگيزي خواهد داشت که نبايد از آن غافل شويد.
اشتباه چهارم: منفعل بودن
خيلي از آقايون انواع کتاب هاي”آقايوني مريخي” را خوانده اند و به همين خاطر تصور مي کنند که زن ها دوست دارند که همه چيز را به او بسپاريد و براي هر کاري که مي خواهيد بکنيد اجازه بگيريد. به جاي اين روش فقط هر کاري که مي خواهيد را انجام دهيد. حتي وقتي مي خواهيد حالتتان را تغير دهيد، خشن رفتار کنيد و به اينطرف و آنطرف پرتابش کنيد و مطمئن باشيد که عاشق اين رفتارتان خواهد شد. اصلاً نگرانش نباشيد. اگر چيزي اتفاق بيفتد که همسرتان دوست نداشته باشد، مطمئناً به شما خواهد گفت.
اشتباه پنجم: تصور اينکه حالت هاي عجيب و غريب بهتر عمل مي کند
لازم نيست معکوس از سقف آويزان شويد و کاري ديوانه وار انجام د هيد. فقط طبيعي باشيد. قديميترين حالت رابطه جنسي (مرد روي زن خوابيده) براي اکثر افراد بهترين حالت رابطه جنسي است.
حالت هاي عجيب و غريب فقط بدنتان را خسته مي کند و روحيه تان را هم برهم مي زند چون گمگشتگي در اين حالت ها هم زياد اتفاق مي افتد و نمي دانيد دستتان را کجا بگذاريد و پايتان را کجا.

__._,_.___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر